Je bent van harte uitgenodigd om de grenzeloze creativiteit van onze kunstacademie te ontdekken op de Dutch Design Week waar onze BA en MA zich presenteren. Talentontwikkeling binnen de kunsten is een dynamisch proces dat nooit stopt. De komende jaren gaan we kunst, design, creatieve technologie en bedrijfsinnovatie verder integreren om onze missie te vervullen: het creëren van betekenisvolle verbindingen tussen studenten, professionals en de culturele en creatieve industrie.
Feestelijke presentatie publicatie: Be The Future of Something Else
Om dit te vieren presenteren wij met trots de publicatie Be the Future of Something Else, waarin werk te zien is van de winnaars en genomineerden van de Master- en Bachelor 2021-prijzen voor afgestudeerden. We presenteren de publicatie graag tijdens een inspirerend programma tijdens ons netwerkevenement op de Dutch Design Week op zondag 17 oktober van 10:15 - 12:00 uur in het Klokgebouw, Eindhoven.
Join us!
Iedereen is van harte welkom om deel te nemen aan dit feestelijke event. RSVP-en kan door hier een mail naartoe te sturen vóór 14 oktober. Aangezien het om een geplaceerd event gaat, is het verplicht om een Covid-certificaat te hebben. Bekijk hieronder het volledige programma.
Nb. voor het bezoeken van de presenatie is het niet nodig een DDW-ticket te hebben, voor het bezoeken van de expositie wel.
10.15u Inloop
10.45u Start programma
- René Bosma (Directeur St. Joost School of Art and Design)
- Publicatie: Be the future of something else
- Talk Femke Koppe (winnaar Wacom Talent Development Award 2021)
- Talk & film Sonia Commandeur (winnaar St. Joostpenning 2021)
11.30u Award ceremonie EKP Excellence in Research Award jury-leden:
- Aric Chen (Het Nieuwe Instituut) and Saskia van Stein (International Architecture Biënnale Rotterdam)
11.45u Bezoek de St. Joost/MIVC tentoonstelling in het Klokgebouw
De EKP Excellence in Research Award is een jaarlijkse prijs van € 2.500 voor het beste afstudeeronderzoek op masterniveau, gesponsord door SDK Vastgoed. De prijs is een erkenning voor het creatieve vermogen van studenten om nieuwe ideeën om te zetten in stimulerende werken.